Kamperen op een Camping aan het Water

camping aan het water

Kamperen op een Camping aan het Water

Het water speelt een grote rol bij kamperen, en op deze campings aan het water kun je je tent of camper uitstappen en direct genieten van het meer, de rivier, de beek of de oceaan. Sommige van deze campings beschikken ook over een strand aan het water waar u heerlijk kunt ontspannen en ontspannen.

Deze camping in Panama City Beach, op korte rijafstand van het St. Andrews State Park, is een ontspannen toevluchtsoord met 176 campings, waarvan de meeste op loopafstand van het strand of de baai liggen. De camping scoort hoge cijfers voor privacy tussen de locaties en biedt een scala aan voorzieningen, zoals een buitenzwembad, hoefijzers en volleybalvelden.

Voor een camping aan het water met wat meer avontuur ga je naar Castle Rock Lake State Park in Wisconsin. Hier vind je een handvol campings die een unieke manier bieden om het meer te ervaren: paddle-in-sites! Op deze locaties kunt u uw kamp opzetten aan de oever van een van de grootste meren van Wisconsin, terwijl u een boot op uw locatie houdt voor gemakkelijke toegang tot het water.

Sommige overheidsinstanties, waaronder het Bureau of Land Management (BLM), US Forest Service en National Park Service, hebben zelfs ontwikkelde campings gebouwd die vlak bij een watermassa liggen Camping Vlietland. Dit is een schending van de Leave No Trace Seven Principles en de waterbron moet zich op minstens 60 meter afstand van uw kamp bevinden, zowel om veiligheidsredenen als om wilde dieren te beschermen die deze natuurlijke reiscorridors als waterbron gebruiken.

Meer weten? Klik dan hier: Camping Vlietland